Cum să îți clarifici mesajul de BRAND raspunzând la aceste 5 întrebări

Dacă dorești să atragi mai mulți clienți de calitate în afacerea ta este necesar ca mesajul pe care îl transmiți să fie simplu de înțeles, clar și relevant.

Pune-te în pielea clienților tăi de vis. Sunt ocupați, distrași, copleşiți…bombardați cu mii de mesaje în fiecare zi. Dacă vrei ca ei să înțeleagă CE FACI și DE CE ESTE PENTRU EI, trebuie să le faci cât mai ușoară călătoria către achiziție.

Și totuși găsim peste tot mesaje de BRAND neclare, excesiv de inteligente, neplăcute și complicate!

Este o provocare uriașă pentru proprietarii de afaceri – în special pentru soloprenori – pentru că trebuie să reducă tot ceea ce fac și transmit într-un slogan de 5-6 cuvinte.

Inteligența forțată nu îi ajută pe oameni să înțeleagă că tu ești cel care îi poți ajuta să-și rezolve problemele, așa că haide să faci acest lucru cât mai ușor. Iată un cadru simplu pe care îl poți folosi pentru a clarifica mesajul mărcii tale…

CELE 5 COMPONENTE ALE UNUI MESAJ DE BRAND CLAR ȘI SIMPLU DE ÎNȚELES

#1 Ce problemă rezolvi?

Totul începe aici. Dacă nu ești foarte clar cu privire la problema pe care o rezolvi pentru oameni – dacă arunci toate produsele pe care le vinzi pe pagina ta de servicii și te aștepți ca oamenii să înțeleagă asta — îți va fi greu să îi convingi să lucreze cu tine.

Dacă petreci mult timp pe rețelele sociale, îți construiești lista de e-mail sau te chinui să faci un site super inteligent dar clientul tău se gândește: „Ce faci mai exact?”, eforturile tale de marketing se vor transforma în efort irosit fără rezultate.

Mai întâi, clarifică-ți acest lucru și apoi începe să comunici în mod constant. Fă această schimbare și vei începe să vezi tracțiune. Oamenii vor începe să te urmărească deoarece le-ai spus CLAR și simplu de înțeles despre ce este vorba.

Aceasta este NIȘA TA…problema pe care o rezolvi.

# 2 Pentru cine este?

Aceasta este ordinea. În primul rând, îți dai seama care este problema pe care o rezolvi — Care sunt punctele tale forte? Unde este zona ta de geniu? Care este munca pe care trebuie să o faci? Ce problemă dureroasă poți rezolva pentru oameni? Pentru ce muncă vrei să devii CUNOSCUT? — și APOI îți dai seama pentru cine vrei să rezolvi.

Dacă ai ales deja un anumit segment de piață dar nu ți-ai dat seama care este problema dureroasă pe care o vei rezolva pentru ei, vor înțelege că ceea ce vinzi este pentru EI, dar nu vor înțelege că au NEVOIE.

Folosește această formulă simplă: „Ajut [publicul țintă] [să realizeze această transformare] prin [soluția ta]”.

Pune asta în toate biografiile tale de pe rețelele sociale, în semnătura de e-mail și oriunde poți – va fi mult mai eficient decât un slogan inteligent care nu ajunge la miezul a ceea ce poți face pentru a-ți ajuta clienții de vis să-și trăiască cea mai bună viață.

Adu-ți aminte cât mai des de acest citat...“Nu toată lumea este clientul tău” – Seth Godin

# 3 În ce fel este diferită experiența de a lucra cu tine?

Aceasta este propunerea ta de valoare – ce te face să fii cea mai bună alegere dintre toate opțiunile pe care le iau în considerare?

Care sunt beneficiile specifice? Prin ce este diferită abordarea, filozofia sau procesul tău?

Fă-ți punctele forte și unicitatea produselor/serviciilor clare, în caz contrar, ei vor lua o decizie bazată pe preț și mă gândesc că nu asta vrei.

Folosește această formulă simplă a propunerii de valoare: „Eu sunt cel care __________”.

#4 Cine ești cu adevărat?

Oamenii lucrează cu oameni pe care îi cunosc, îi plac și în care au încredere. Deci, cum le poți oferi străinilor de pe internet o idee despre cum va fi acea experiență?

O faci alegându-ți cuvintele și felul în care le folosești cu atenție. Tonul vocii din scrisul tău și din conținutul tău de marketing ar trebui să le ofere o privire despre cum ești ca persoană.

Oferă-i personalitate mărcii tale – dacă ești capricios, ciudat sau tocilar, nu-ți fie teamă să exprimi asta în cuvintele și în imaginile tale. Dacă ești, serios și de încredere, la fel. Lucrul important aici este ca mesajele tale de marketing să fie aliniate cu ceea ce este cu adevărat experiența ta reală.

# 5 De ce faci chestia asta?

Acest lucru nu este neapărat ceva pe care trebuie să îl pui în sloganul tău, dar este ceva de care ar trebui să îți dai seama, astfel încât să ai un SCOP pentru care să tragi.

Crearea unei declarații de scop este unul dintre primele exerciții pe care trebuie să le faci. Probabil că la început îți va fi destul de greu să descoperi, dar un lucru magic se întâmplă atunci când oamenii devin clari despre asta…

Totul are sens.

Totul are un motiv, un scop, o misiune mai mare… iar mesajele de brand sunt mai ușor de creat, deoarece știu exact DE CE creează mesajul în primul rând.

Și acesta este motivul pentru care și oamenii se vor conecta cu tine… se vor înscrie să lucreze cu TINE, deoarece tu ești cel care este aici pentru a-i ajuta să înțeleagă mai bine cine sunt ei (în ceea ce privește marca ta) și să devină o versiune mai bună a lor. Simplu, dar profund și mult mai eficient decât un slogan inteligent!

Să recapitulăm…

Un mesaj de brand eficient este unul care transmite CLAR problema pe care o rezolvi, pentru cine o rezolvi, este despre modalitatea în care oamenii înțeleg că dacă lucrează cu tine este diferit față de alte opțiuni…

…este despre cum va fi acea experiență pentru ei și motivul principal pentru care tu ești SOLUȚIA potrivită pentru problemele lor.

Acum, dacă ai nevoie și de postări care au deja această structură incorporată, prin care oamenii să te te cunoască, să te placă și să aibă încredere în tine , dă click pe poza de mai jos sau AICI pentru a debloca accesul la postările Genius Content Club.

Vei primi texte și grafice pe care le poți personaliza, 6 zile din 7, în fecare săptămână.

===> Click aici pentru a acea acces chiar ACUM!

Înscrie-te la newsletter
Testimoniale

Share

Scroll to Top